Lo Sciamano
100%
0
100%
0
Accordi Lo Sciamano
Intro:DOmDOmE quaand te imparet a vèss lüserta el Sà ssSIbel sarà püssee gross ancamò E quaand che'l ragn el tira la telaFAmSOLDOmsia l'acqua che'l suu la faran brilà Varda trii rundin che gülen a roedaSIbs'cèpen giù la nigula de mila muschitt L'è una lama de lüs rifletudaFAmSOLDOmquela dell'unda che solta in söe l'oecc E quaand te imparet a vèss el cavèdenSIbte imparereet a vardà in soel fuund El puunt el se bagna se l'acquaFAmSOLDOmla dunda e la breva mata la passa a sügà Omen o dona cun't el sogn faa de paja vardaSIbcun ti ii oecc ma impara a sarà ll Impara la danza de la margheritaFAmSOLDOmimpara a cürvass senza s'cepà ssLAbMIbSIbDOmBriisa de Néss, erba de Buffalöra,LAbMIbSIbDOmsabbia de Fuentes e un trönn de Culmenà cchLAbMIbSIbDOmGüla, güla... güla fina a Tresenda,LAbMIbSIbDOmgula sö in Valcavargna e al Pian del Tivà nDOmAnej faa de fèrr che penden giù del mürSIbel Re de ogni umbria ii a dupéra ancamò Che lìga la barca cun deent la fuschiiaFAmSOLDOme sgraffigna el cipress cun l'ungia a zig zag Lìga un tòcch della trezza rubà da ai cavèjSIbde ogni alba e ai cavèj de ogni aurora L'è bon de desfà el garbii del gumitulFAmSOLDOmche te gh'eet in del ventru quand riva la nocc E quaand te imparet a vèss el merluSIbe a disegnà cun't el becch in del praa Te truvereet l temp e l bersaglioFAmSOLDOmcun la zampa che sgà rla e cun l'ala che la và E scülta l cancell de la darsena antiigaSIbche'l canta cun l'acqua che bagna i soo gaamb E l'unda la rüzza e la pica la lenguaFAmSOLDOmma la darsena la sa che po mea majà el laaghLAbMIbSIbDOmBriisa de Néss, erba de Buffalöra,LAbMIbSIbDOmsabbia de Fuentes e un trönn de Culmenà cchLAbMIbSIbDOmGüla, güla... güla fina a Tresenda,LAbMIbSIbDOmgula sö in Valcavargna e al Pian del Tivà nDOmE quaand che vedareet un fantasmaSIbde foeja de urtiiga de ruggin e melma Impara el suspiir tra la riva e la pronaFAmSOLDOmimpara el disegn ne la ruga del sass Troeva la pioema che ha perdü la pujanaSIbperchè gh'è deent el saangh del tramunt El suu lassa in giir penej incendiaatFAmSOLDOmma cun questa pioema tii podet smurzà E quannd te imparet a vèss pipistrellSIba gulà senza schema e cürvà senza cürva Te pruvereet el tragitto impussibil del viaggFAmSOLDOmche te feet senza moev gnanca un pà ss Cun't i aal incrusaa in soel disco de loenaSIbtra i ramm dii uliiv e'l glicin che dunda Pruvereet finalment quela sbrunzaFAmSOLDOmche proeven i foej nel fiasch de ogni veentLAbMIbSIbDOmBriisa de Néss, erba de Buffalöra,LAbMIbSIbDOmsabbia de Fuentes e un trönn de Culmenà cchLAbMIbSIbDOmGüla, güla... güla fina a Tresenda,LAbMIbSIbDOmgula sö in Valcavargna e al Pian del Tivà n
Credits
Credits Autore: BERNASCONI DAVIDE ENRICO Copyright: © MANY EDIZIONI MUSICALI S.R.L., TARANTANIUS SRL
🎓
Come Imparare Questa Canzone
🎵 Pop🎵 Rock
đź’ˇ Consigli per Imparare
- ▸✅ Questa versione non richiede capotasto - perfetta per suonare in tonalità originale ovunque tu sia.
- ▸⚡ Canzone impegnativa (6 accordi con barrè, Maggioranza di accordi complessi). Pratica gli accordi più complessi separatamente per 5-10 minuti prima di suonare l'intera canzone.
- ▸🎸 Barrè richiesti: DOm, MIb, FAm e altri 3. Posiziona il pollice a metà del retro del manico per massimizzare la pressione. Se le corde non suonano tutte, prova a ruotare leggermente il dito.
- ▸✨ 6 accordi complessi rilevati. Clicca "Semplifica" per sostituirli con versioni più facili mantenendo il suono generale della canzone.
- ▸🔧 Se trovi la tonalità troppo difficile, usa i pulsanti [+]/[-] per trasporre su accordi più comodi. Prova -1 o +1 semitono per eliminare alcuni barrè.
🎵 Pattern di Strumming Suggerito
GiĂą-Su-GiĂą-Su-GiĂą-Su-GiĂą-Su (rock continuo)
Alternativa: Palm muting sulla corda bassa
⚠️ Errori Comuni da Evitare
- ⚡❌ DOm: Errore comune - barrè debole. Soluzione: posiziona il dito indice vicino al tasto metallico (non al centro) e usa il peso del braccio, non solo la forza delle dita.
- ⚡❌ MIb: Errore comune - barrè debole. Soluzione: posiziona il dito indice vicino al tasto metallico (non al centro) e usa il peso del braccio, non solo la forza delle dita.