L’Argentiera
100%
0
100%
0
Accordi L’Argentiera
Intro:RELA7RERELA7REREIn chistha notti isthilladda da lu mari la figgiuruLA7Cu la luzzi di la luna chi mi bari assè incantadda pusaddu i la vascharedda e pinsà a la carazzeddaREa l'ebi dozzi vogliu andà i rimangu incantadduLA7REsoggu puru attuntunaddu e mi vogliu ripusàREchistha è la pazzi più veraLA7i l'Argentiera la poi acciappàREChe una curomba pintadda solu una fadda la pudia fà Lu mari t'ha bedda abbrazzaddaRE7SOLe t'ha pusadda in mezzu a li fio...MImLA7RETu sei la rosa più beddaLA7RELA7REdi chistha terra pà tutti noiREGià la toccu cu la manu candu veggu a cala Onano Finni in pressa la faraddaLA7soggu arrividdu a la Plata Giru è vè la laveria in coriREaggiu l'alligria chi mi fazzi dimaiàLA7Mancu mari v'è Rosetta chi m'arregga una birrettaREpa pudemmi ripigliàREchistha è la pazzi più veraLA7chi all'Argentiera la poi acciappàREChe una curomba pintadda solu una fadda la pudia fà Lu mari t'ha bedda abbrazzaddaRE7SOLe t'ha pusadda in mezzu a li fioMImLA7RETu sei la rosa più beddaLA7RELA7REdi ghistha terra pà tutti noiRELA7RERELu mari t'ha bedda abbrazzaddaRE7SOLe t'ha pusadda in mezzu a li fioMImLA7RETu sei la rosa più beddaLA7RERE7di ghistha terra pà tutti noiSOLRETu sei la rosa più beddaLA7RELA7REdi chistha terra pà tutti noi
Credits
Credits Autore: Giovanni Battista Giordo
🎓
Come Imparare Questa Canzone
🎵 Folk🎵 Rock
💡 Consigli per Imparare
- ▸✅ Questa versione non richiede capotasto - perfetta per suonare in tonalità originale ovunque tu sia.
- ▸📈 Livello intermedio - ottima per migliorare! Inizia con tempo lento usando un metronomo (60 BPM), poi aumenta gradualmente.
🎵 Pattern di Strumming Suggerito
Giù - Giù - Su-Su-Giù-Su (pattern folk/country)
⚠️ Errori Comuni da Evitare
- ⚡🎼 Accordi di settima: La nota "7" è sempre un tono sotto la tonica (es. in LA7, la settima è SOL). Non confondere con le major seventh!
🎸 Tecniche Correlate da Esplorare
Fingerpicking Travis pickingHammer-on e pull-off